Wiadomości

NIEUCZCIWY KLIENT HOTELU

Dzięki pracy kryminalnych z Przymorza odpowiedzialności karnej nie uniknie 41-letni mieszkaniec Sopotu, który nie zapłacił za dwudniowy pobyt w jednym z gdańskich hoteli. Mężczyzna próbując wykręcić się od płacenia stwierdził, że musi pojechać do banku po gotówkę i że zaraz wróci. Wtedy pracownicy hotelu widzieli go po raz ostatni.

Dzięki pracy kryminalnych z Przymorza odpowiedzialności karnej nie uniknie 41-letni mieszkaniec Sopotu, który nie zapłacił za dwudniowy pobyt w jednym z gdańskich hoteli. Mężczyzna próbując wykręcić się od płacenia stwierdził, że musi pojechać do banku po gotówkę i że zaraz wróci. Wtedy pracownicy hotelu widzieli go po raz ostatni.

W miniony piątek kierowniczka jednego z hoteli na Przymorzu zawiadomiła policjantów, że pewien mężczyzna wyłudził usługę i nie zapłacił 280 zł za dwudniowy pobyt w hotelu. W dniu, gdy nieuczciwy klient opuszczał hotel okazało się, że nie ma przy sobie gotówki. Próbując wykręcić się od płacenia, mężczyzna stwierdził, że pójdzie po pieniądze do banku i że zaraz wróci. Wtedy pracownicy hotelu widzieli go po raz ostatni. Policjanci szybko ustalili tożsamość nieuczciwego klienta i w sobotę zatrzymali 41-latka w Sopocie. Jeszcze tego samego dnia mężczyzna usłyszał zarzuty za to przestępstwo. W przeszłości był on już karany za oszustwa.

Za oszustwo grozi mu kara pozbawienia wolności do 8 lat.

Powrót na górę strony